Vrijwilligersklussen in bibliotheken zijn populairder dan ooit! Een bibliotheek heeft meer vrijwilligers dan betaalde krachten en zijn waardevolle ambassadeurs van de bibliotheek. Zij dragen bij aan het versterken van de lokale en regionale verbondenheid tussen de bibliotheek en een wijk, dorp of stad. De vrijwilligerscoördinator is in opkomst en juist hen willen wij ondersteunen met onze ICT-oplossingen!
Hello's OnlineHello's ConnectHello's AcademyBen je als bibliotheek op zoek naar een divers registratiesysteem dat zich aanpast aan de interne werkprocessen van de organisatie? Met ons registratiesysteem Hello's Online zorgen we ervoor dat jij meer tijd overhoudt voor het helpen van jouw vrijwilligers in hun sociale omgeving.
De diensten van Hello’s zijn ontwikkeld met mensen uit het werkveld. Wij hebben 15+ jaar kennis en praktijkervaring opgedaan binnen het sociale en publieke domein. Omdat wij midden in het veld werkten hebben wij gezien dat er op het gebied van registratiesystemen en werkprocessen veel onnodige energie verspild wordt. Dit kan anders, en dat is waarom Hello’s het voor alle gebruikers makkelijker en leuker wil maken!
Hello’s weet als geen ander wat professionals en vrijwilligers in zorg en welzijn belangrijk vinden. Focus hebben op de aandacht voor mensen. Onze ICT-oplossingen vereenvoudigen de administratieve taken door professionals de regie over hun (professionele) leven te geven zodat er meer tijd overblijft voor echte zorg.
Hello's OnlineIn één keer een goed inzicht in de verdeling van tijd over de verschillende activiteiten. Daarnaast biedt de functionaliteit diverse mogelijkheden om managementinformatie te generen.
Hello’s Online maakt het eenvoudig om een ontwikkelingsplan op te stellen. Hieraan zijn weer acties te koppelen die in dashboards zichtbaar worden.
Met deze slimme module kan je acties aanmaken en bewaren, zowel automatisch al handmatig. Nooit meer iets vergeten en elke dag zien wat je te wachten staat.
Stel zelf een intake samen voor een persoon of groep. Hiervoor wordt een dossier aangemaakt waarin o.a. rapportages, hulpvragen en matches worden vastgelegd.
Een ondersteunde functionaliteit die alle interesses, voorkeuren en beschikbaarheid van personen samenbrengt. Het bij elkaar brengen van wensen was nog nooit zo makkelijk.
Het bij elkaar brengen van mensen bij cursussen, ontmoetingsactiviteiten of andere vormen van collectieve dienstverlening kan binnen deze functionaliteit geregistreerd worden.
Is de burger (met hulpvraag), cliënt, mantelzorger, vrijwilliger of medewerker tevreden? Met deze functionaliteit is ‘tevredenheid meten’ allemaal gemakkelijk in kaart te brengen.
In een handomdraai het (zorg)netwerk in kaart! Koppel organisaties of bestaande relaties uit Hello's Online en je hebt een volledig overzicht. Je weet hoeveel tijd dat bespaart!
Organisaties stellen diverse eisen aan wat wel of niet te registreren. Hello’s sluit daarbij aan en maakt het proces makkelijk en efficiënt zodat je overal toegang hebt tot belangrijke informatie.
Hoeveel en welke ondersteuning moet er zijn? Wat kan de persoon zelf of met anderen regelen? Nuttig bij de intake, de voortgang en bij de afsluiting van het traject. Zo volg je het proces optimaal.
Creëer je eigen aanmeldproces voor organisaties voor de aanmelding en het plaatsen van vacatures. Stel zelf in welke informatie nodig is voor effectieve match van de vacatures. Super flexibel en gemakkelijk in gebruik.
Direct de managementinformatie zien die nodig is? Op een gebruiksvriendelijk dashboard helpen je verder met het overzicht en krijg een helder beeld van de actuele situatie.
Zelf je pagina's vormgeven met de handige drag-and-drop blokkenbouwer. Bepaal dus zelf hoe iedere pagina eruit ziet. Afgeschermd of openbare pagina's, het is allemaal mogelijk!
Stel zelf je training- en cursusaanbod samen met onze academietool! Bepaal de zelf de capaciteit per training, het aantal edities en de formulier van de aanmelding.
Wil jij als organisatie samen met scholen, leerlingen en verenigingen bouwen om de maatschappelijke stage goed vorm te geven? Het systeem is dus gemakkelijk te gebruiken voor alleen MAS wensen!
Met deze deze functionaliteit bepaal jij hoe de vormgeving en inhoud eruit ziet. Visueel aantrekkelijk en zorg er met gemak voor dat jouw doelgroep op de hoogte blijft.
Aanmeldprocedures zijn vaak ingewikkeld en duren lang. De doelgroep haakt af. Maar niet met deze software. Bepaal zelf welke informatie nodig is voor het snel reageren op een vacature.
Ruim 57% van het internet bestaat inmiddels uit mobiel verkeer. Dit systeem is volledig mobiel geschikt voor een perfecte aansluiting op de doelgroep.
Bepaal welke meldingen je wilt versturen en op welk moment. Activeer je doelgroep met meldingen over nieuwe vacatures. We denken graag met je mee en delen succesformules!
Hello's Connect is meer dan alleen vacaturematching. Bepaal hoe iedere pagina eruit ziet. Kies of de informatie openbaar zichtbaar is, of alleen voor ingelogde gebruikers.
Neem dan contact met Helene op via 023-2052 452 of e-mail naar
hello@hellos.nl