Hello's actueel
Dit is wie wij zijn

Over ons

“We besloten om het heft in eigen hand te nemen”

De initiatiefnemers van Hello’s zijn Michel Veenstra en Monica Blokker. Twee professionals uit de praktijk met een groot hart voor het sociaal domein. Zij werkten jarenlang bij diverse vrijwilligers-, welzijns- en mantelzorgorganisaties. 

Hoe het allemaal begon…

Wij willen registratie en rapportage in het sociale en publieke domein, makkelijker, beter én leuker maken! Hello’s Online is een online flexibel, eigentijds registratiesysteem dat te gebruiken is voor individuele registraties, collectieve activiteiten, vrijwilligerswerk en managementinformatie.

Als je kijkt naar de systemen waar je mee werkt zie je dat deze saai ogen. Je weet soms niet op welke knop je moet drukken om je rapportages te maken of de gegevens zijn incompleet. Helaas worden er vaak systemen ontwikkeld en geïmplementeerd die niet aansluiten bij de mensen die er dagelijks mee werken. Voor ons was dit reden genoeg om de handen in één te slaan met mensen uit de praktijk en het heft in eigen hand te nemen.

Want wij zijn ervan overtuigd: registreren en rapporteren kan makkelijker, beter én leuker. Samen met consulenten, vrijwilligerscoördinatoren, vrijwilligers, zorgmanagers en bestuursleden brachten we in kaart wat ze dan wél wilden. Gebaseerd op ervaringen en voorbeelden uit de praktijk. Zodoende creëerden wij in samenwerking met deze enthousiaste groep het nieuwe registratiesysteem van Hello’s Online. Inmiddels is ook de online vacaturebank Hello’s Connect hieraan toegevoegd.

Het team van Hello’s staat voor persoonlijke aandacht en kwaliteit. We onderhouden nauw contact en streven naar langdurige relaties. Wij bieden deskundige begeleiding en advies, voor, tijdens én na de implementatie en zijn er wanneer je ons nodig hebt.

Ons team

Tanja de Graaf

Team support

Tanja werkt graag aan slimme oplossingen die het werk makkelijker maken. Met haar kennis, gedrevenheid en betrokkenheid draagt ze elke dag bij aan een betere service en tevreden gebruikers.

Izabella Zuiderveld

Team support

Izabella houdt het overzicht en denkt oplossingsgericht. Ze begeleidt klanten soepel van vraag naar concrete actie en let daarbij op de details die het verschil maken.

Annemiek te Grotenhuis

Marketing & Communicatie

Annemiek is de creatieve duizendpoot achter de marketing en communicatie van Hello’s. Van strategie tot uitvoering: ze zorgt dat elk idee helder, sterk en herkenbaar overkomt.

Debbie Schreurs

Team support

Debbie houdt van haar werk én van Hello’s. Ze staat voor je klaar om al je vragen over Hello’s te beantwoorden. Wat je vraag ook is, aarzel niet om haar te bellen! Zij maakt graag tijd voor je vrij.

Demi van Holk

Projectleider

Demi begeleidt klanten bij de overstap naar het nieuwe systeem en houd zich bezig met de technische kant van Hello’s, zoals het testen van nieuwe functionaliteiten en API’s.

Niels Neuvel

Projectleider

Niels leidt het avontuur van nieuwe implementaties, zorgt voor een strakke planning en maakt de omgeving precies zoals de klant het wil. Ook traint hij onze klanten om vlot en eenvoudig met het systeem te werken. Makkelijk en beter!

Michel Veenstra

Directeur

Michel brengt ervaring in verander-, procesmanagement en teamontwikkeling. Want is er meer dan alleen het ontwikkelen en implementeren van het systeem. Er moet ook mee gewerkt worden en daarom staat de gebruiker bij Hello’s Online centraal.

Monica Blokker

Directeur

Monica heeft ervaring met organisatie-, project- en teamontwikkeling binnen het sociaal domein. In het verleden bekleedde ze diverse functies binnen zorg en welzijn. Daarbij was zij zelf gebruiker van diverse registratiesystemen en weet als geen ander dat een systeem gebruiksvriendelijk moet zijn.

Jorick van der Smaal

Online design

Jorick neemt het online creatief design van Hello’s voor zijn rekening. En creatief is hij zeker want hij doet de dingen graag anders. Dat is nét wat we nodig hebben bij Hello’s, iemand die slimme én no-nonsense oplossingen bedenkt!

Jeffrey Schut

Gouden Developer

Een nieuwe module of functionaliteit bouwen? Laat dat maar aan Jeffrey over! Hij bijt zich graag vast in toffe projecten en schrikt niet terug van een strakke deadline. Iemand die denkt in oplossingen in plaats van problemen. Dat is precies wat we nodig hebben bij Hello’s.

Karel van der Kuijl

Analytische Architect

Karel is degene die ervoor zorgt dat Hello’s leuker, beter en gemakkelijker werkt. Hij is scherp en analytisch. Hoe groot de uitdaging ook is, Karel denkt graag mee en is pas tevreden als er een perfecte oplossing is!

Groeien gaat niet alleen

Wij vinden dat de beste oplossingen en hoogste kwaliteit voor onze klanten alleen worden bereikt als team. Want als elke partner doet waar ze goed in zijn, kunnen we direct aan de slag met de problemen van klanten en hulpbehoevenden. Zo ontstaan er wederzijdse voordelige samenwerkingen, waarbij alle betrokkenen winst behalen. Lees hieronder meer over onze partners.
AFAS

Via de HubBi van IJK heeft Hello’s een slimme koppeling gemaakt tussen AFAS en Hello’s Online. Of het nu gaat om medewerker provisioning, het uitwisselen van projectdata, managementinformatie of tijdschrijven: deze koppeling zorgt ervoor dat AFAS en Hello’s Online naadloos samenwerken en dit tijd bespaart voor een organisatie.

Hoplr

Deze koppeling legt een krachtige verbinding tussen wijken & buurten en de welzijnsorganisatie. Zo worden inwoners gekoppeld aan welzijnsorganisaties en is het hierdoor mogelijk om direct je vrijwilligersbestand te vergroten. Daarnaast kunnen vrijwilligers vanuit de organisatie, na goedkeuring, ook ingezet worden in buurten. Met deze slimme koppeling maakt je direct impact jouw omgeving!

Somtoday

Somtoday en Hello’s hebben voor hun gezamenlijke klant Welzijn Barneveld een koppeling gerealiseerd tussen website van maatschappelijke stages en Somtoday. Via deze geautomatiseerde koppeling worden gegevens met betrekking tot gezamenlijke klanten (Onderwijsinstellingen) uit Somtoday overgenomen voor verdere verwerking in Hello’s.

WWZ Academie

Samen met de WWZ Academie is voor de eerste keer een praktische knoppencursus ontwikkeld voor het werken met een gemeentelijk registratiesysteem; de training Registratie Essentials voor het Sociaal Domein! Binnen Hello’s Online is een leerplatform gerealiseerd met dezelfde principes als Suite4Zorg met de mogelijkheid tot het invoeren en aanmaken van personen, organisaties, verslagen en beschikkingen.

ICT Recht

ICT Recht is de specialist op Legal, Security en Tech. Nieuwe wetgevingen op het gebied van privacy, voortdurende ontwikkelingen op het gebied van security en AI, of een versnelde vraag naar het digitaliseren van diensten. ICT recht is al jarenlang onze partner die Hello’s ondersteunt bij en met elk juridisch vraagstuk.

LombokCare Foundation

LombokCare Foundation is een non-profit organisatie die zich bezighoudt met mensen met een lichamelijke/verstandelijke beperking en problemen rondom inclusie in Indonesië. LombokCare is met name actief op het eiland Lombok, maar hebben een impact op geheel Indonesië. Hello’s steunt deze foundation! Oprichtster Mindie Scheurs werkt met 9 professionals en vele vrijwilligers samen om mensen met een beperking te ondersteunen door het leveren van diensten die zij nodig hebben door o.a. het actief ondersteunen van deelname in de samenleving en het motiveren van mensen om onze inclusie beweging te volgen via families en gemeenschappelijk werk. Hello’s Online wordt ingezet voor registraties van o.a. deelnemers maar ook vrijwilligers in Lombok.

Wat anderen zeggen over Hello’s

Leroy

Teammanager

“Voor ons is het belangrijk dat een registratiesysteem gebruiksvriendelijk is. We willen namelijk zoveel mogelijk onze tijd besteden aan de hulpvragen van inwoners. Met Hello’s Online kun je snel schakelen en aanpassingen gemakkelijk doorvoeren. Het is een pakket dat keuzes biedt. Door de flexibiliteit is het eigenlijk maatwerk. De medewerkers van Hello’s hebben ervaring in de welzijnssector, dat is voor ons een pré. Ze begrijpen dat ons werk draait om mensen en niet om systemen. Wat ons betreft is Hello’s een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden.”
“Voor ons is het belangrijk dat een registratiesysteem gebruiksvriendelijk is. We willen namelijk zoveel mogelijk onze tijd besteden aan de hulpvragen van inwoners. Met Hello’s Online kun je snel schakelen en aanpassingen gemakkelijk doorvoeren. Het is een pakket dat keuzes biedt. Door de flexibiliteit is het eigenlijk maatwerk. De medewerkers van Hello’s hebben ervaring in de welzijnssector, dat is voor ons een pré. Ze begrijpen dat ons werk draait om mensen en niet om systemen. Wat ons betreft is Hello’s een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden.”
Toon meer

Hannie

Vrijwilligersmakelaar

“We waren op zoek naar een herkenbare website en vacaturebank voor vrijwilligers en vrijwilligerswerk. Na de implementatie ontstond in een aantal maanden onze nieuwe website en daar zijn wij erg blij mee; herkenbaar, overzichtelijk en duidelijk! Organisaties kunnen zich op een makkelijke manier inschrijven en daarna zelf vacatures plaatsen. We merken dat dit soepel verloopt en goed werkbaar is. Bovendien ziet de vormgeving van de vacatures er mooi uit en dit spreekt echt aan door gebruik van foto’s en logo’s. Je kan alles zelf en hoeft dit niet via een helpdesk te doen!”
“We waren op zoek naar een herkenbare website en vacaturebank voor vrijwilligers en vrijwilligerswerk. Na de implementatie ontstond in een aantal maanden onze nieuwe website en daar zijn wij erg blij mee; herkenbaar, overzichtelijk en duidelijk! Organisaties kunnen zich op een makkelijke manier inschrijven en daarna zelf vacatures plaatsen. We merken dat dit soepel verloopt en goed werkbaar is. Bovendien ziet de vormgeving van de vacatures er mooi uit en dit spreekt echt aan door gebruik van foto’s en logo’s. Je kan alles zelf en hoeft dit niet via een helpdesk te doen!”
Toon meer

Sintineke

Management assistent

“Hello’s Online is een fris systeem waar mensen enthousiast van worden. Er wordt vanuit Hello’s geluisterd naar wensen en het systeem bezit veel functionaliteiten die inzetbaar zijn voor brede welzijnsorganisaties. Daarnaast is het systeem visueel aantrekkelijk voor het oog! Door werkprocessen in kaart te brengen hebben we een ingericht systeem ontvangen. Daarnaast zijn accounts zijn zo in te stellen dat je per rol ziet wat je moet zien en niet een overvloed van informatie krijgt.”
“Hello’s Online is een fris systeem waar mensen enthousiast van worden. Er wordt vanuit Hello’s geluisterd naar wensen en het systeem bezit veel functionaliteiten die inzetbaar zijn voor brede welzijnsorganisaties. Daarnaast is het systeem visueel aantrekkelijk voor het oog! Door werkprocessen in kaart te brengen hebben we een ingericht systeem ontvangen. Daarnaast zijn accounts zijn zo in te stellen dat je per rol ziet wat je moet zien en niet een overvloed van informatie krijgt.”
Toon meer

Marieke

MAS coördinator

“Welzijn Barneveld was al een tijdje op zoek naar een nieuwe website voor onze vacaturebank waar we onze maatschappelijke stages op konden plaatsen. Toen wij met Hello’s in gesprek kwamen bleek dat zij mogelijkheden zagen, ook als was het geen standaard vraag. Door diverse gesprekken en het goede overleg zijn we tot een prachtige website gekomen. In de aanloop naar en de ontwikkeling van de website hebben we altijd korte lijntjes gehouden, kunnen altijd onze vragen stellen en worden betrokken bij het proces. De samenwerking verloopt soepen en we zijn erg tevreden met onze mooi MAS vacaturebank!”
“Welzijn Barneveld was al een tijdje op zoek naar een nieuwe website voor onze vacaturebank waar we onze maatschappelijke stages op konden plaatsen. Toen wij met Hello’s in gesprek kwamen bleek dat zij mogelijkheden zagen, ook als was het geen standaard vraag. Door diverse gesprekken en het goede overleg zijn we tot een prachtige website gekomen. In de aanloop naar en de ontwikkeling van de website hebben we altijd korte lijntjes gehouden, kunnen altijd onze vragen stellen en worden betrokken bij het proces. De samenwerking verloopt soepen en we zijn erg tevreden met onze mooi MAS vacaturebank!”
Toon meer

Gerda

Mantelzorgconsulent

“Corona heeft mij wat gebracht, registreren in Hello’s. In de basis ben ik iemand die haar werk graag met plezier wil uitvoeren. Bij mensen thuis en van alles uitzoeken en inzetten. Nu ken ik het nut en het belang van registreren, maar is bij mij altijd een ondergeschoven kind geweest, tot nu! In de eerste ‘lockdownn’ heb ik de tijd genomen om me in te zetten om mijn registraties eens op orde te brengen. Wanneer dat eenmaal zover is, wordt het ook leuker om het bij te houden en er meer van te ontdekken. Het is een hele klus geweest en het heeft ook heel wat inspanning en avonduren gekost om alle Items steeds bij langs te gaan en te actualiseren. Waar ik zelf heel trots op ben is dat ik nu soms zelf iemand verder kan helpen met het registreren in Hello’s.”
“Corona heeft mij wat gebracht, registreren in Hello’s. In de basis ben ik iemand die haar werk graag met plezier wil uitvoeren. Bij mensen thuis en van alles uitzoeken en inzetten. Nu ken ik het nut en het belang van registreren, maar is bij mij altijd een ondergeschoven kind geweest, tot nu! In de eerste ‘lockdownn’ heb ik de tijd genomen om me in te zetten om mijn registraties eens op orde te brengen. Wanneer dat eenmaal zover is, wordt het ook leuker om het bij te houden en er meer van te ontdekken. Het is een hele klus geweest en het heeft ook heel wat inspanning en avonduren gekost om alle Items steeds bij langs te gaan en te actualiseren. Waar ik zelf heel trots op ben is dat ik nu soms zelf iemand verder kan helpen met het registreren in Hello’s.”
Toon meer

Paula

Vrijwilligercoördinator bibliotheek

“Alles is binnen het systeem mogelijk binnen Hello’s Online. In één seconde alle managementinformatie hebben en kunnen eventueel nacontrole kunnen uitvoeren. Participatieladder uitkomsten en gegevens voor onze subsidieverstrekker zijn er makkelijk te vonden voor de managementinformatie. Hello’s Online is eigenlijk drie systemen in één.”
“Alles is binnen het systeem mogelijk binnen Hello’s Online. In één seconde alle managementinformatie hebben en kunnen eventueel nacontrole kunnen uitvoeren. Participatieladder uitkomsten en gegevens voor onze subsidieverstrekker zijn er makkelijk te vonden voor de managementinformatie. Hello’s Online is eigenlijk drie systemen in één.”
Toon meer

Thijs

Business IT Consultant

“Hoewel ik niet in de uitvoering met Hello’s Online werk, zie ik wel dat er verbetering zit in bijvoorbeeld het opzoeken van personen, dat de interface prettig is en het systeem flexibel is. De medewerkers geven ook aan dit prettig te vinden. Ik zou Hello’s Online zeker aanbevelen aan andere organisaties omdat je het systeem helemaal naar je eigen organisatie kan vormen. Het systeem is aangepast aan de eigen processen i.p.v. dat je de eigen processen moet aanpassen aan het systeem.”
“Hoewel ik niet in de uitvoering met Hello’s Online werk, zie ik wel dat er verbetering zit in bijvoorbeeld het opzoeken van personen, dat de interface prettig is en het systeem flexibel is. De medewerkers geven ook aan dit prettig te vinden. Ik zou Hello’s Online zeker aanbevelen aan andere organisaties omdat je het systeem helemaal naar je eigen organisatie kan vormen. Het systeem is aangepast aan de eigen processen i.p.v. dat je de eigen processen moet aanpassen aan het systeem.”
Toon meer

Karin

Sociaal werker

“Hello’s maakt mijn werk een stuk simpeler. Eenduidige intakes leiden tot (automatische) matches tussen hulpbehoevende en vrijwilligers. En met succes! Ook heb ik nu zicht op de ontwikkeling en tevredenheid van vrijwilligers waardoor ik zelf meer van waarde ben.”
“Hello’s maakt mijn werk een stuk simpeler. Eenduidige intakes leiden tot (automatische) matches tussen hulpbehoevende en vrijwilligers. En met succes! Ook heb ik nu zicht op de ontwikkeling en tevredenheid van vrijwilligers waardoor ik zelf meer van waarde ben.”
Toon meer

Harold

Coördinator vrijwilligerswerk

“Hello’s Connect wordt als een zeer prettig en gebruiksvriendelijk systeem ervaren, ook door de minder ICT-vaardige collega’s. Dit komt doordat het niet moeilijk in gebruik is en overzichtelijk is, onder andere doordat het door de plaatjes minder technisch is. Het is een systeem van deze tijd en efficiënt, ik kan de organisaties makkelijk ondersteuning bieden en het beheren van de vacatures gaat gemakkelijk.”
“Hello’s Connect wordt als een zeer prettig en gebruiksvriendelijk systeem ervaren, ook door de minder ICT-vaardige collega’s. Dit komt doordat het niet moeilijk in gebruik is en overzichtelijk is, onder andere doordat het door de plaatjes minder technisch is. Het is een systeem van deze tijd en efficiënt, ik kan de organisaties makkelijk ondersteuning bieden en het beheren van de vacatures gaat gemakkelijk.”
Toon meer

Brenda

Manager

“Ik zou Hello’s zeker aanbevelen. Het is gebruiksvriendelijk, werkt simpel en is duidelijk. Daarnaast is het prettig dat we het systeem aan de achterkant ook deels zelf kunnen bouwen, dat werkt efficiënt en is financieel aantrekkelijk. De support vanuit Hello’s werkt fijn en snel.”
“Ik zou Hello’s zeker aanbevelen. Het is gebruiksvriendelijk, werkt simpel en is duidelijk. Daarnaast is het prettig dat we het systeem aan de achterkant ook deels zelf kunnen bouwen, dat werkt efficiënt en is financieel aantrekkelijk. De support vanuit Hello’s werkt fijn en snel.”
Toon meer
Demo-omgeving voor jou?

14 dagen gratis toegang tot onze testomgeving. Ervaar het verschil.