Hello’s Online is het gebruiksvriendelijke registratie- en rapportage systeem dat is afgestemd op jouw werkwijze

Hello’s Online is een registratie- en rapportagesysteem speciaal ontwikkeld voor het sociaal en publiek domein. Een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing waarin je kunt registreren en met één druk op de knop resultaten ziet.

Maandag 20 januari online demo Hello's Online

Op maandag 20 januari van 11:00 uur tot 12:00 uur geven wij een online demo over alle gebruiksgemakken van Hello's Online. Meld je hier aan. Tot dan!

De voordelen van Hello’s Online

Bel direct met één van onze medewerkers
om de mogelijkheden te bespreken.

023 - 2052 452

  • Veilig en overzichtelijk
    We vinden het bij Hello’s belangrijk dat er goed met (jouw) gegevens om wordt gegaan. Onze processen en documentatie laten we elk jaar grondig toetsen op de AVG wetgeving. Zo houden we onze oplossingen veilig.
  • Ontwikkeld met mensen uit het werkveld
    Veel systemen zijn saai vormgegeven, te ingewikkeld en er is nauwelijks nagedacht over degene die ermee gaat werken. Samen met consulenten, vrijwilligerscoördinatoren, vrijwilligers, managers en bestuursleden brachten we in kaart wat we dan wél wilden. Met behulp van de mensen op de werkvloer ontstond zo Hello’s Online. Persoonlijke aandacht, deskundige begeleiding en advies, voor, tijdens én na de implementatie, maken Hello’s een betrouwbare en professionele partner bij de keuze voor een registratiesysteem.
  • Verantwoording direct beschikbaar
    Altijd en overal informatie kunnen inzien op een persoonlijk, team of organisatie dashboard. Dit overzicht heeft iedere professional nodig om iedere dag te zien hoe de dienstverlening binnen de organisatie geregeld is.
Voor wie?

  • Professional

  • Manager

  • Vrijwilliger

  • IT-er
  • Professional

    Met één druk het overzicht hebben van dat wat er van jou verwacht wordt. Geen dubbele registraties meer omdat al jouw collega's in hetzelfde systeem werken, hoe fijn! En dan ook nog eens op elk moment registraties kunnen inzien op je smartphone, tablet of computer.

  • Manager

    Processen controleren, strategische maatregelen plannen en beslissingen nemen: Hello's software ondersteunt bij deze taken en helpt zo kostbare tijd te besparen door efficiënte workflows.

  • Vrijwilliger

    Hoe fijn is het wanneer vrijwilligers kunnen ondersteunen bij het doen van registraties? Met de uitgebreide rollen en rechten functionaliteit kan een organisatie bepalen welke gegevens er afgeschermd dienen te worden. Handig toch!

  • IT-er

    Onze oplossingen zijn zo aan te passen dat jouw medewerkers precies te zien krijgen wat ze moeten zien. Dit kan je helemaal zelf doen, of met behulp van onze medewerkers. En heb je andere systemen waarmee Hello's gekoppeld moet worden? Dat kan met onze API koppelingen.

Waarom Hello's Online?

Hello’s Online is een online registratie- en rapportagesysteem voor het sociaal en publiek domein. Wij ontwikkelen software voor organisaties die werken met onder andere mantelzorgers, cliënten, vrijwilligers, taalvragers, jongeren- en welzijnswerkers. Voor hen maken wij registratie en rapportage makkelijker, beter én leuker!

Alles op één plek

Van urenregistratie en financiële verantwoording tot het opstellen van een ondersteunings- en ontwikkelingsplan voor cliënten, in Hello's Online kan het allemaal.  Bovendien is het systeem zo ingericht dat het helemaal voldoet aan de Gegevensbescherming (AVG). Hartstikke veilig dus!

Tijdsbesparing

Als directeur, manager of beleidsmedewerker wil je dat je dat registreren functioneel gedaan wordt. Zo blijft er meer tijd over voor waar het echt om draait. Hello’s Online is makkelijk te gebruiken en overzichtelijk. Natuurlijk is er ook gedacht aan het opvragen van managementinformatie, hierdoor is de verantwoording direct zichtbaar.

Makkelijk overstappen

Is jullie huidige registratiesysteem verouderd? Hello's helpt je graag met een naadloze overgang naar Hello's Online. Overstappen is geen probleem. Wij hebben veel ervaring met het migreren van data uit andere systemen.

Functionaliteiten van Hello's Online | registratiesysteem

Hello’s Online is een flexibel, eigentijds registratie- en rapportagesysteem dat te gebruiken is voor individuele registraties, collectieve activiteiten, vrijwilligerswerk en managementinformatie binnen het sociaal en publiek domein. 

Hello's Online | registratiesysteem  
  • Tijdsregistratie

    In één keer een goed inzicht in de verdeling van tijd over de verschillende activiteiten. Daarnaast biedt de functionaliteit diverse mogelijkheden om managementinformatie te generen.

  • Ontwikkelingsplan

    Hello’s Online maakt het eenvoudig om een ontwikkelingsplan op te stellen. Hieraan zijn weer acties te koppelen die in dashboards zichtbaar worden.

  • Acties beheren

    Met deze slimme module kan je acties aanmaken en bewaren, zowel automatisch al handmatig. Nooit meer iets vergeten en elke dag zien wat je te wachten staat.

  • Intake vastleggen

    Stel zelf een intake samen voor een persoon of groep. Hiervoor wordt een dossier aangemaakt waarin o.a. rapportages, hulpvragen en matches worden vastgelegd.

  • Matches maken

    Een ondersteunde functionaliteit die alle interesses, voorkeuren en beschikbaarheid van personen samenbrengt. Het bij elkaar brengen van wensen was nog nooit zo makkelijk.

  • Logboek maken

    Het bij elkaar brengen van mensen bij cursussen, ontmoetingsactiviteiten of andere vormen van collectieve dienstverlening kan binnen deze functionaliteit geregistreerd worden.

  • Tevredenheid meten

    Is de burger (met hulpvraag), cliënt, mantelzorger, vrijwilliger of medewerker tevreden? Met deze functionaliteit is ‘tevredenheid meten’ allemaal gemakkelijk in kaart te brengen.

  • Netwerk bekijken

    In een handomdraai het (zorg)netwerk in kaart! Koppel organisaties of bestaande relaties uit Hello's Online en je hebt een volledig overzicht. Je weet hoeveel tijd dat bespaart!

  • Rapportages maken

    Organisaties stellen diverse eisen aan wat wel of niet te registreren. Hello’s sluit daarbij aan en maakt het proces makkelijk en efficiënt zodat je overal toegang hebt tot belangrijke informatie.

  • Voortgang monitoren

    Hoeveel en welke ondersteuning moet er zijn? Wat kan de persoon zelf of met anderen regelen? Nuttig bij de intake, de voortgang en bij de afsluiting van het traject. Zo volg je het proces optimaal.

ISO en NEN gecertificeerd

De ISO 27001 en NEN 7510 zijn certificeringen die aantonen dat we de juiste beveiligingsmaatregelen hebben genomen om ongewenste toegang, gebruik, openbaarmaking, wijziging of vernietiging van informatie te voorkomen.

De ISO 27001 is de internationale standaard voor informatiebeveiliging. In deze standaard staat beschreven hoe er procesmatig om gegaan kan worden met het beveiligen van informatie.

De NEN 7510 is een afgeleide van ISO 27001. Zij gaat over informatiebeveiliging binnen de gezondheidszorg. Hiermee waarborgen we de beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid van alle informatie die verzameld wordt voor verantwoorde zorg.

Vraag hier onze brochure aan