-
Tijdschrijven
In één keer een goed inzicht in de verdeling van tijd over de verschillende activiteiten. Daarnaast biedt de functionaliteit diverse mogelijkheden om managementinformatie te generen.
-
Acties beheren
Met deze slimme module kan je acties aanmaken en bewaren, zowel automatisch al handmatig. Nooit meer iets vergeten en elke dag zien wat je te wachten staat.
-
Matchmaker
Een ondersteunde functionaliteit die alle interesses, voorkeuren en beschikbaarheid van personen samenbrengt. Het bij elkaar brengen van wensen was nog nooit zo makkelijk.
-
Enquêtes en tevredenheid
Maak je eigen enquêtes, tevredenheidsmeting of vragenlijsten. Verstuur deze via een link of QR-code. De voortgang en uitkomsten zijn ieder moment inzichtelijk in het dashboard!
-
Planningstool
Wederkerige diensten inplannen bij je geregistreerde vrijwilligers. Snel inzicht in de gewerkte uren per dienst. Stuur de planning per mail naar je vrijwilligers en draai hem uit naar csv of pdf.
-
Klantportaal
Creëer een omgeving waarin de inwoner/cliënt direct het eigen dossier kan inkijken. Stel in of de personen alleen kunnen lezen of ook bewerken.
-
Dashboarding
Op elk moment overzichtelijke rapportages voor verantwoording. Dashboards zijn zowel voor directie, management, team en gebruiker inzichtelijk.
-
Dossiervorming
Makkelijk en efficiënt alle relevante werkprocessen vastleggen en inzien: intake, rapportages, netwerk, effectmetingen en afsluiting van een dossier.
-
Doelen en plan van aanpak
Hello's Online maakt het eenvoudig om doelen en een plan van aanpak op te stellen. Hou de voortgang bij en zie direct per casus of per team de resultaten in.
-
Storytelling
Vertel het verhaal achter de cijfers, dit is minstens zo belangrijk. Niet meer weg te denken uit Hello’s!
-
Rittenplanner
Registreer een retour of enkele rit, in één oogopslag de beschikbare chauffeurs en vervoersmiddelen zien en genereer een deelnemerslijst.
-
Agenda
Beheer per dag, week of maand je agenda voor de organisatie of jouw team. Verlies nooit meer het overzicht in welke locaties nog beschikbaarheid hebben.
-
Mobiele toepassing
Bekijk op locatie cliëntgegevens op je smartphone en werk de informatie ter plekke bij.
-
Automations
Laat het systeem voor je werken en stel naar wens automations in. Stuur bijvoorbeeld automatisch een mail naar een vrijwilliger of een herinnering wanneer er een maand niet in een dossier is gewerkt.
-
API
Met onze REST API kunnen wij koppelen met andere systemen en programma’s die een API ondersteunen. Zoals Twinfield, Som2Day en AFAS, maar ook jullie eigen website en onze vacaturebank Hello’s Connect.
-
Effectmeting
Maak je eigen enquête of gebruik een bestaande effectmeeting zoals bijvoorbeeld een positieve gezondheid of een mantelzorgscan. Stuur deze automatisch uit het systeem en bekijk de resultaten op het dashboard.
-
Historie
Inzicht in welke handelingen een medewerker heeft uitgevoerd binnen een dossier. Zo kan de bescherming van de cliëntgegevens gewaarborgd worden.