Hello’s maakt registreren makkelijker, beter en vooral leuker

Verschillende organisaties in het sociaal en publieke domein werken al jaren met Hello’s. Al onze diensten zijn ontwikkeld met mensen uit dit werkveld. Het lijkt misschien vanzelfsprekend, maar net als zij vinden wij mensen belangrijker dan processen en systemen. Voor ons zijn klanten niet alleen maar klanten: we gaan een relatie aan en onze klanten weten dat we snel en goed reageren. Ook delen klanten ervaringen met elkaar: hoe waardevol is dat!

Ervaringen met Hello's Online

Ontdek waarom directeuren en andere medewerkers in het sociaal en publiek domein kiezen voor Hello's Online en wat hen zo tevreden maakt. In deze video delen ze hun ervaringen met ons systeem en hoe het hen helpt om efficiënter te werken.

Klik op de video en hoor zelf hoe Hello's Online hun dagelijkse processen heeft verbeterd en hen ondersteunt in het behalen van hun doelen.

Pagina filter

Alles voor een lach!

Wij zijn super trots op onze klanten en delen graag hun ervaringen met jullie. Wil je een klant van ons spreken over de gebruikerservaring? Neem dan even contact met ons op. 

Vraag advies 023 - 2052 452

  • Hello’s is een laagdrempelige organisatie, doe maar gewoon, dat is het motto!
    Sintineke
    Management assistent
    "Hello's Online is een fris systeem waar mensen enthousiast van worden. Er wordt vanuit Hello's geluisterd naar wensen en het systeem bezit veel functionaliteiten die inzetbaar zijn voor brede welzijnsorganisaties. Daarnaast is het systeem visueel aantrekkelijk voor het oog! Door werkprocessen in kaart te brengen hebben we een ingericht systeem ontvangen. Daarnaast zijn accounts zijn zo in te stellen dat je per rol ziet wat je moet zien en niet een overvloed van informatie krijgt."
  • Matchen was nog nooit zo leuk en makkelijk!
    Karin
    Sociaal werker
    "Hello’s maakt mijn werk een stuk simpeler. Eenduidige intakes leiden tot (automatische) matches tussen hulpbehoevende en vrijwilligers. En met succes! Ook heb ik nu zicht op de ontwikkeling en tevredenheid van vrijwilligers waardoor ik zelf meer van waarde ben."
  • Een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden.
    Leroy
    Teammanager
    "Voor ons is het belangrijk dat een registratiesysteem gebruiksvriendelijk is. We willen namelijk zoveel mogelijk onze tijd besteden aan de hulpvragen van inwoners. Met Hello’s Online kun je snel schakelen en aanpassingen gemakkelijk doorvoeren. Het is een pakket dat keuzes biedt. Door de flexibiliteit is het eigenlijk maatwerk. De medewerkers van Hello's hebben ervaring in de welzijnssector, dat is voor ons een pré. Ze begrijpen dat ons werk draait om mensen en niet om systemen. Wat ons betreft is Hello’s een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden."
  • Wie had ooit gedacht dat ik registeren leuk zou vinden!
    Gerda
    Mantelzorgconsulent
    "Corona heeft mij wat gebracht, registreren in Hello’s. In de basis ben ik iemand die haar werk graag met plezier wil uitvoeren. Bij mensen thuis en van alles uitzoeken en inzetten. Nu ken ik het nut en het belang van registreren, maar is bij mij altijd een ondergeschoven kind geweest, tot nu! In de eerste 'lockdownn' heb ik de tijd genomen om me in te zetten om mijn registraties eens op orde te brengen. Wanneer dat eenmaal zover is, wordt het ook leuker om het bij te houden en er meer van te ontdekken. Het is een hele klus geweest en het heeft ook heel wat inspanning en avonduren gekost om alle Items steeds bij langs te gaan en te actualiseren. Waar ik zelf heel trots op ben is dat ik nu soms zelf iemand verder kan helpen met het registreren in Hello’s."
  • Beheren van vacatures gaat gemakkelijk!
    Harold
    Coördinator vrijwilligerswerk
    "Hello's Connect wordt als een zeer prettig en gebruiksvriendelijk systeem ervaren, ook door de minder ICT-vaardige collega's. Dit komt doordat het niet moeilijk in gebruik is en overzichtelijk is, onder andere doordat het door de plaatjes minder technisch is. Het is een systeem van deze tijd en efficiënt, ik kan de organisaties makkelijk ondersteuning bieden en het beheren van de vacatures gaat gemakkelijk."
  • Verslaafd aan Hello's Online, matchen gaat met zoveel gemak.
    Nicolet
    Sociaal werker
    "Ik ben helemaal verslaafd aan Hello’s Online, wat een geweldig systeem! Het matchen tussen 'mijn' vrijwilligers aan activiteiten gaat met zoveel gemak. Dit levert alleen maar tijd op!'"
  • Hello's is gebruiksvriendelijk, werkt simpel en is duidelijk.
    Brenda
    Manager
    "Ik zou Hello’s zeker aanbevelen. Het is gebruiksvriendelijk, werkt simpel en is duidelijk. Daarnaast is het prettig dat we het systeem aan de achterkant ook deels zelf kunnen bouwen, dat werkt efficiënt en is financieel aantrekkelijk. De support vanuit Hello’s werkt fijn en snel."
  • Nooit gedacht dat het inrichten en bijhouden van een vacaturebank zo vanzelf zou gaan.
    Hannie
    Vrijwilligersmakelaar
    "We waren op zoek naar een herkenbare website en vacaturebank voor vrijwilligers en vrijwilligerswerk. Na de implementatie ontstond in een aantal maanden onze nieuwe website en daar zijn wij erg blij mee; herkenbaar, overzichtelijk en duidelijk! Organisaties kunnen zich op een makkelijke manier inschrijven en daarna zelf vacatures plaatsen. We merken dat dit soepel verloopt en goed werkbaar is. Bovendien ziet de vormgeving van de vacatures er mooi uit en dit spreekt echt aan door gebruik van foto’s en logo’s. Je kan alles zelf en hoeft dit niet via een helpdesk te doen!"
  • Hello's stimuleert het contact tussen mensen, medewerkers en buurtbewoners.
    Wouter
    Directeur & bestuurder
    "Een nieuw registratiesysteem dient voor ons eenvoudig en overzichtelijk zijn en onze sociaal werkers te ondersteunen bij de uitvoering van hun werk. Het systeem zelf mag daarbij nooit leidend worden. Daarnaast is het voor ons belangrijk dat we de informatie gemakkelijk kunnen bekijken en delen binnen zowel de organisatie, het team en met bepaalde medewerkers. We hebben gekozen voor Hello’s Online vanwege de mogelijkheden en de flexibiliteit om het zo in te richten dat het bij ons past. Binnen teams zie ik al doende afspraken ontstaan over het gebruik. Een van de belangrijkste voordelen van Hello's Online voor onze medewerkers is dat zij kunnen zien of er binnen onze organisatie contact is tussen een collega en een bepaalde persoon, zonder dat zij de achterliggende informatie kunnen zien ('dat' en geen 'wat' info). Het systeem stimuleert zo het contact tussen mensen, medewerkers en buurtbewoners. Men zoekt elkaar meer op om de situatie te bespreken. Het werken met Hello’s Online is bij ons volop in groei en ontwikkeling!"
  • Na lang zoeken een oplossing gevonden met deze vacaturebank voor maatschappelijke stages!
    Marieke
    MAS coördinator
    "Welzijn Barneveld was al een tijdje op zoek naar een nieuwe website voor onze vacaturebank waar we onze maatschappelijke stages op konden plaatsen. Toen wij met Hello's in gesprek kwamen bleek dat zij mogelijkheden zagen, ook als was het geen standaard vraag. Door diverse gesprekken en het goede overleg zijn we tot een prachtige website gekomen. In de aanloop naar en de ontwikkeling van de website hebben we altijd korte lijntjes gehouden, kunnen altijd onze vragen stellen en worden betrokken bij het proces. De samenwerking verloopt soepen en we zijn erg tevreden met onze mooi MAS vacaturebank!"
  • Drie systemen in één; dat is toch ideaal!
    Paula
    Vrijwilligercoördinator bibliotheek
    "Alles is binnen het systeem mogelijk binnen Hello's Online. In één seconde alle managementinformatie hebben en kunnen eventueel nacontrole kunnen uitvoeren. Participatieladder uitkomsten en gegevens voor onze subsidieverstrekker zijn er makkelijk te vonden voor de managementinformatie. Hello's Online is eigenlijk drie systemen in één."
  • Het systeem is aangepast aan de eigen processen.
    Thijs
    Business IT Consultant
    "Hoewel ik niet in de uitvoering met Hello’s Online werk, zie ik wel dat er verbetering zit in bijvoorbeeld het opzoeken van personen, dat de interface prettig is en het systeem flexibel is. De medewerkers geven ook aan dit prettig te vinden. Ik zou Hello’s Online zeker aanbevelen aan andere organisaties omdat je het systeem helemaal naar je eigen organisatie kan vormen. Het systeem is aangepast aan de eigen processen i.p.v. dat je de eigen processen moet aanpassen aan het systeem."

Hello's on tour bij Wijkracht

Wijkracht is een dynamische sociaal werk organisatie in Twente. Wijkracht wil de zelfredzaamheid en maatschappelijke integratie van mensen met sociale zorgen vergroten. Zij streven naar een samenleving waarin alle mensen mee kunnen doen, meetellen en omzien naar elkaar. Daarvoor bieden zij individuele en collectieve ondersteuning aan inwoners van wijken en dorpen uit de gemeenten Borne, Dinkelland, Haaksbergen, Hengelo en Oldenzaal.

 

Een greep uit ons klantenbestand

Hello's werkt al jaren voor uiteenlopende opdrachtgevers van kleine vrijwilligersorganisaties tot grote brede welzijnsorganisaties. Wij kunnen elke uitdaging aan en bieden ICT oplossingen die makkelijk zijn in gebruik. Zoek jij dit ook? Deze klanten gingen jou voor.

Vraag hier onze brochure aan