Hello’s maakt werken in Welzijn makkelijker, beter en vooral leuker

Verschillende organisaties in het sociale en publieke domein werken al jaren met Hello’s. Al onze diensten zijn ontwikkeld met mensen uit dit werkveld. Het lijkt misschien vanzelfsprekend, maar net als zij vinden wij mensen belangrijker dan processen en systemen. Voor ons zijn klanten niet alleen maar klanten: we gaan een relatie aan en onze klanten weten dat we snel en goed reageren. Ook delen klanten ervaringen met elkaar: hoe waardevol is dat!

Hello's on Tour bij Stichting Balans

Stichting Balans is de welzijnsorganisatie voor Soest en Soesterberg. Balans organiseert allerlei activiteiten voor jong en oud en ondersteunt bewonersinitiatieven en stimuleert mensen gebruik te maken van hun mogelijkheden en helpt sociale vaardigheden te ontwikkelen. Zo levert Balans een bijdrage aan een sociaal leefklimaat, waarin iedereen prettig kan wonen, werken en spelen. 

Benieuwd naar deprojecten van stichting Balans? Klik dan door op deze link

Hello's on tour bij Stichting Buddy Netwerk

Bij Buddy Netwerk staat het betekenisvol contact hoog op de agenda vertelt Else Kodde, directeur van Buddy netwerk. Achter de voordeur komen bij cliënten is zo belangrijk zeker wanneer er sprake is van o.a. eenzaamheid. Door gebruik te maken van de data binnen Hello’s Online werd duidelijk welke problematieken er speelden in diverse wijken en stadsdelen. Hierdoor kon er snel ingespeeld worden op de vraag en behoefte.

Benieuwd naar de projecten van Buddy netwerk? Klik dan door op deze link

Hello's on tour bij Wijkracht

Wijkracht is een dynamische sociaal werk organisatie in Twente. Wijkracht wil de zelfredzaamheid en maatschappelijke integratie van mensen met sociale zorgen vergroten. Zij streven naar een samenleving waarin alle mensen mee kunnen doen, meetellen en omzien naar elkaar. Daarvoor bieden zij individuele en collectieve ondersteuning aan inwoners van wijken en dorpen uit de gemeenten Borne, Dinkelland, Haaksbergen, Hengelo en Oldenzaal.

 

Hello’s on tour bij Welzijn Castricum

Welzijn Castricum is bij uitstek een organisatie waar gezocht om samen doelen bereiken: Zo werken medewerkers van jongerenwerk, maatschappelijk werk en vrijwilligerswerk steeds nauwer samen. Hiermee hebben zij bijzondere effecten behaald op het thema Eenzaamheid. 

Vrijwilliger coördinator Mieke: “Hello’s verbind onze projecten en we weten beter van elkaar wat we doen en kunnen er ook naar handelen”

Pagina filter

Alles voor een lach!

Wij zijn super trots op onze klanten en delen graag hun ervaringen met jullie. Wil je een klant van ons spreken over de gebruikerservaring? Neem dan even contact met ons op. 

Vraag advies

023 - 2052 452

  • Na lang zoeken een oplossing gevonden met deze vacaturebank voor maatschappelijke stages!
    Lees volgende review
    Marieke
    MAS coördinator
    Welzijn Barneveld was al een tijdje op zoek naar een nieuwe website voor onze vacaturebank waar we onze maatschappelijke stages op konden plaatsen. Toen wij met Hello's in gesprek kwamen bleek dat zij mogelijkheden zagen, ook als was het geen standaard vraag. Door diverse gesprekken en het goede overleg zijn we tot een prachtige website gekomen. In de aanloop naar en de ontwikkeling van de website hebben we altijd korte lijntjes gehouden, kunnen altijd onze vragen stellen en worden betrokken bij het proces. De samenwerking verloopt soepen en we zijn erg tevreden met onze mooi MAS vacaturebank!
  • Hello's stimuleert het contact tussen mensen, medewerkers en buurtbewoners.
    Lees meer
    Wouter
    Directeur & bestuurder
    Een nieuw registratiesysteem dient voor ons eenvoudig en overzichtelijk zijn en onze sociaal werkers te ondersteunen bij de uitvoering van hun werk. Het systeem zelf mag daarbij nooit leidend worden. Daarnaast is het voor ons belangrijk dat we de informatie gemakkelijk kunnen bekijken en delen binnen zowel de organisatie, het team en met bepaalde medewerkers. We hebben gekozen voor Hello’s Online vanwege de mogelijkheden en de flexibiliteit om het zo in te richten dat het bij ons past. Binnen teams zie ik al doende afspraken ontstaan over het gebruik. Een van de belangrijkste voordelen van Hello's Online voor onze medewerkers is dat zij kunnen zien of er binnen onze organisatie contact is tussen een collega en een bepaalde persoon, zonder dat zij de achterliggende informatie kunnen zien ('dat' en geen 'wat' info). Het systeem stimuleert zo het contact tussen mensen, medewerkers en buurtbewoners. Men zoekt elkaar meer op om de situatie te bespreken. Het werken met Hello’s Online is bij ons volop in groei en ontwikkeling!'
  • Verslaafd aan Hello's Online, matchen gaat met zoveel gemak
    Lees meer
    Nicolet
    Sociaal werker
    Ik ben helemaal verslaafd aan Hello’s Online, wat een geweldig systeem! Het matchen tussen 'mijn' vrijwilligers aan activiteiten gaat met zoveel gemak. Dit levert alleen maar tijd op!
  • Een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden
    Lees meer
    Leroy
    Teammanager
    'Voor ons is het belangrijk dat een registratiesysteem gebruiksvriendelijk is. We willen namelijk zoveel mogelijk onze tijd besteden aan de hulpvragen van inwoners. Met Hello’s Online kun je snel schakelen en aanpassingen gemakkelijk doorvoeren. Het is een pakket dat keuzes biedt. Door de flexibiliteit is het eigenlijk maatwerk. De medewerkers van Hello's hebben ervaring in de welzijnssector, dat is voor ons een pré. Ze begrijpen dat ons werk draait om mensen en niet om systemen. Wat ons betreft is Hello’s een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden.'
  • Wie had ooit gedacht dat ik registeren leuk zou vinden!
    Lees meer
    Gerda
    Mantelzorgconsulent
    Corona heeft mij wat gebracht, registreren in Hello’s. In de basis ben ik iemand die haar werk graag met plezier wil uitvoeren. Bij mensen thuis en van alles uitzoeken en inzetten. Nu ken ik het nut en het belang van registreren, maar is bij mij altijd een ondergeschoven kind geweest, tot nu! In de eerste 'lockdownn' heb ik de tijd genomen om me in te zetten om mijn registraties eens op orde te brengen. Wanneer dat eenmaal zover is, wordt het ook leuker om het bij te houden en er meer van te ontdekken. Het is een hele klus geweest en het heeft ook heel wat inspanning en avonduren gekost om alle Items steeds bij langs te gaan en te actualiseren. Waar ik zelf heel trots op ben is dat ik nu soms zelf iemand verder kan helpen met het registreren in Hello’s.
  • Nooit gedacht dat het inrichten en bijhouden van een vacaturebank zo vanzelf zou gaan
    Lees meer
    Hannie
    Vrijwilligersmakelaar
    We waren op zoek naar een herkenbare website en vacaturebank voor vrijwilligers en vrijwilligerswerk. Na de implementatie ontstond in een aantal maanden onze nieuwe website en daar zijn wij erg blij mee; herkenbaar, overzichtelijk en duidelijk! Organisaties kunnen zich op een makkelijke manier inschrijven en daarna zelf vacatures plaatsen. We merken dat dit soepel verloopt en goed werkbaar is. Bovendien ziet de vormgeving van de vacatures er mooi uit en dit spreekt echt aan door gebruik van foto’s en logo’s. Je kan alles zelf en hoeft dit niet via een helpdesk te doen!
  • Drie systemen in één; dat is toch ideaal
    Lees meer
    Paula
    Vrijwilligercoördinator bibliotheek
    Alles is binnen het systeem mogelijk binnen Hello's Online. In één seconde alle managementinformatie hebben en kunnen eventueel nacontrole kunnen uitvoeren. Participatieladder uitkomsten en gegevens voor onze subsidieverstrekker zijn er makkelijk te vonden voor de managementinformatie. Hello's Online is eigenlijk drie systemen in één.
  • Matchen was nog nooit zo leuk en makkelijk!
    Lees meer
    Karin
    Sociaal werker
    "Hello’s maakt mijn werk een stuk simpeler. Eenduidige intakes leiden tot (automatische) matches tussen hulpbehoevende en vrijwilligers. En met succes! Ook heb ik nu zicht op de ontwikkeling en tevredenheid van vrijwilligers waardoor ik zelf meer van waarde ben."
  • Het is prettig dat Hello's ons werkveld kent, dat schakelt makkelijk
    Lees meer
    Else
    Directeur
    "We zochten een systeem dat standaard al goed aansluit op ons type organisatie en heel gebruiksvriendelijk is. Ook moesten management rapportages eenvoudig uit het systeem kunnen komen, zodat de administratieve last zou verminderen. Naast het feit dat het pakket heel goed aansluit op onze werkprocessen, hadden we veel vertrouwen in de mensen achter Hello’s. Ze waren in het selectieproces (en ook daarna) makkelijk bereikbaar en kwamen afspraken na. Het is heel prettig dat ze ons werkveld kennen, dat schakelt makkelijk."
  • Hello’s is een laagdrempelige organisatie, doe maar gewoon, dat is het motto!
    Lees meer
    Sintineke
    Management assistent
    Hello's Online is een fris systeem waar mensen enthousiast van worden. Er wordt vanuit Hello's geluisterd naar wensen en het systeem bezit veel functionaliteiten die inzetbaar zijn voor brede welzijnsorganisaties. Daarnaast is het systeem visueel aantrekkelijk voor het oog! Door werkprocessen in kaart te brengen hebben we een ingericht systeem ontvangen. Daarnaast zijn accounts zijn zo in te stellen dat je per rol ziet wat je moet zien en niet een overvloed van informatie krijgt.
  • In één opslag de belangrijkste informatie zien die ik nodig heb!
    Lees meer
    Friso
    Manager Welzijn
    Grip op outcome. We weten nu onze resultaten te concretiseren naar de gemeente en dit bespaart mij enorm veel tijd. Van professional tot directieniveau is het dashboard eenvoudig aan te passen aan ieders behoefte. Aangemaakte acties worden zichtbaar en opgevolgd. Operationeel sturen, maar dan leuk.

Een greep uit ons klantenbestand

Hello's werkt al jaren voor uiteenlopende opdrachtgevers van kleine vrijwilligersorganisaties tot grote brede welzijnsorganisaties. Wij kunnen elke uitdaging aan en bieden ICT oplossingen die makkelijk zijn in gebruik. Zoek jij dit ook? Deze klanten gingen jou voor.

Contactformulier

Heb je een vraag, ben je benieuwd naar de mogelijkheden of wil je direct een afspraak inplannen? Laat dan hieronder een bericht achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!





Wil je direct meer informatie?

Neem dan contact met Helene op via 023-2052 452 of e-mail naar

hello@hellos.nl 

 

Contact

Hello’s Online is een online flexibel, eigentijds registratiesysteem dat te gebruiken is voor individuele registraties, collectieve activiteiten, vrijwilligerswerk en managementinformatie. 

hello@hellos.nl 023 2052 452

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen rondom Hello's en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
 

Download hier de Whitepaper