Wij houden je op de hoogte van nieuws rond Hello's, maar geven je ook updates over nieuws uit onze branche. Lees hier over demo's, events, ons nieuws en inspirerende blogs.
Hier zijn onze komende evenementen, demo's en webinars te vinden.
Op donderdag 12 september van 11:00 uur tot 12:00 uur geven wij een online demo over Hello's Connect, te gebruiken als vacaturebank of buurthulpcentrale. Meld je hiervoor aan door een mail te sturen naar: hello@hellos.nl. Tot dan!
Op dinsdag 24 september van 11:00 uur tot 12:00 uur geven wij een online demo over alle gebruiksgemakken van Hello's Online. Meld je hiervoor aan door een mail te sturen naar: hello@hellos.nl. Tot dan!
Op donderdag 10 oktober 2024 zal Hello's relatiemiddag plaatsvinden. Het thema deze middag is: Van verhaal naar resultaat. Het belooft een inspirerende middag te worden met Wouter Hart als hoofdspreker. Meer lezen en aanmelden kan hier. Er is beperkt plaats beschikbaar, dus wacht niet te lang.
Stichting Welzijn Albrandswaard (SWA) helpt iedereen – jong én oud – die steun nodig heeft om te kunnen meedoen in de maatschappij en zelfstandig te kunnen leven. De medewerkers maken sinds een aantal maanden gebruik van Hello’s Online voor de registratie van hun werkzaamheden. We vroegen Tjeerd van Rossen, Teammanager SWA, naar de ervaringen tot nu toe.
Wat waren jullie belangrijkste eisen aan een nieuw registratiesysteem?
‘Een registratiesysteem moet de medewerkers helpen in hun dagelijkse werkzaamheden en daarom zeer gebruiksvriendelijk zijn. Het is belangrijk dat we zoveel mogelijk onze tijd besteden aan de hulpvragen van inwoners en niet aan het registreren.’
Waarom hebben jullie gekozen voor Hello’s?
‘Hello’s is een registratiesysteem dat goed te beheren is. Hierdoor kun je snel schakelen en eventuele aanpassingen gemakkelijk doorvoeren.
Daarnaast is het een systeem dat heel veel mogelijkheden heeft. Ik benoem mogelijkheden omdat het geen verplichtingen zijn. Met Hello’s Online heb je keuzes. Het is een pakket maar door de flexibiliteit is het eigenlijk maatwerk.’
Hoe bevalt de samenwerking met Hello’s?
‘De samenwerking met Hello’s is zeer prettig. Ze zijn goed bereikbaar en je krijgt altijd de juiste mensen aan de telefoon. De ervaring van de medewerkers in de welzijnssector is voor ons een pré. Je hebt contact met systeemontwikkelaars die begrijpen dat ons werk draait om mensen en niet om systemen.’
Hoe ervaren jullie het werken met het nieuwe systeem?
‘De eerste ervaringen zijn zeer positief. Ook het contact met Hello’s na oplevering is zeer prettig. Uit het systeem kun je snel zelf de management-informatie halen die je nodig hebt. Ook medewerkers kunnen hun eigen caseload goed beheren. Wat ons betreft is Hello’s een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden.’