Stichting Welzijn Albrandswaard over registreren met Hello’s Online

Stichting Welzijn Albrandswaard (SWA) helpt iedereen – jong én oud – die steun nodig heeft om te kunnen meedoen in de maatschappij en zelfstandig te kunnen leven. De medewerkers maken sinds een aantal maanden gebruik van Hello’s Online voor de registratie van hun werkzaamheden. We vroegen Tjeerd van Rossen, Teammanager SWA, naar de ervaringen tot nu toe.

Wat waren jullie belangrijkste eisen aan een nieuw registratiesysteem?
‘Een registratiesysteem moet de medewerkers helpen in hun dagelijkse werkzaamheden en daarom zeer gebruiksvriendelijk zijn. Het is belangrijk dat we zoveel mogelijk onze tijd besteden aan de hulpvragen van inwoners en niet aan het registreren.’

Waarom hebben jullie gekozen voor Hello’s?
‘Hello’s is een registratiesysteem dat goed te beheren is. Hierdoor kun je snel schakelen en eventuele aanpassingen gemakkelijk doorvoeren.
Daarnaast is het een systeem dat heel veel mogelijkheden heeft. Ik benoem mogelijkheden omdat het geen verplichtingen zijn. Met Hello’s Online heb je keuzes. Het is een pakket maar door de flexibiliteit is het eigenlijk maatwerk.’

Hoe bevalt de samenwerking met Hello’s?
‘De samenwerking met Hello’s is zeer prettig. Ze zijn goed bereikbaar en je krijgt altijd de juiste mensen aan de telefoon. De ervaring van de medewerkers in de welzijnssector is voor ons een pré. Je hebt contact met systeemontwikkelaars die begrijpen dat ons werk draait om mensen en niet om systemen.’

Hoe ervaren jullie het werken met het nieuwe systeem?
‘De eerste ervaringen zijn zeer positief. Ook het contact met Hello’s na oplevering is zeer prettig. Uit het systeem kun je snel zelf de management-informatie halen die je nodig hebt. Ook medewerkers kunnen hun eigen caseload goed beheren. Wat ons betreft is Hello’s een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden.’

lees hier alle ervaringen Bekijk de ervaringen van onze opdrachtgevers
  • Een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden
    Leroy
    Teammanager
  • Verslaafd aan Hello's Online, matchen gaat met zoveel gemak
    Nicolet
    Sociaal werker
  • Hello’s is een laagdrempelige organisatie, doe maar gewoon, dat is het motto!
    Sintineke
    Management assistent
  • Drie systemen in één; dat is toch ideaal
    Paula
    Vrijwilligercoördinator bibliotheek
  • Hello's stimuleert het contact tussen mensen, medewerkers en buurtbewoners.
    Wouter
    Directeur & bestuurder
  • Wie had ooit gedacht dat ik registeren leuk zou vinden!
    Gerda
    Mantelzorgconsulent
  • Matchen was nog nooit zo leuk en makkelijk!
    Karin
    Sociaal werker
  • Het is prettig dat Hello's ons werkveld kent, dat schakelt makkelijk
    Else
    Directeur
  • Nooit gedacht dat het inrichten en bijhouden van een vacaturebank zo vanzelf zou gaan
    Hannie
    Vrijwilligersmakelaar
  • In één opslag de belangrijkste informatie zien die ik nodig heb!
    Friso
    Manager Welzijn
  • Na lang zoeken een oplossing gevonden met deze vacaturebank voor maatschappelijke stages!
    Marieke
    MAS coördinator

Contactformulier

Heb je een vraag, ben je benieuwd naar de mogelijkheden of wil je direct een afspraak inplannen? Laat dan hieronder een bericht achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!





Wil je direct meer informatie?

Neem dan contact met Helene op via 023-2052 452 of e-mail naar

hello@hellos.nl

Contact

Hello’s Online is een online flexibel, eigentijds registratiesysteem dat te gebruiken is voor individuele registraties, collectieve activiteiten, vrijwilligerswerk en managementinformatie. 

hello@hellos.nl 023 2052 452

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen rondom Hello's en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
 

Download hier de Whitepaper