Wij houden je op de hoogte van nieuws rond Hello's, maar geven je ook updates over nieuws uit onze branche. Lees hier over demo's, events, ons nieuws en inspirerende blogs.
Hier zijn onze komende evenementen, demo's en webinars te vinden.
Op donderdag 12 september van 11:00 uur tot 12:00 uur geven wij een online demo over Hello's Connect, te gebruiken als vacaturebank of buurthulpcentrale. Meld je hiervoor aan door een mail te sturen naar: hello@hellos.nl. Tot dan!
Op dinsdag 24 september van 11:00 uur tot 12:00 uur geven wij een online demo over alle gebruiksgemakken van Hello's Online. Meld je hiervoor aan door een mail te sturen naar: hello@hellos.nl. Tot dan!
Op donderdag 10 oktober 2024 zal Hello's relatiemiddag plaatsvinden. Het thema deze middag is: Van verhaal naar resultaat. Het belooft een inspirerende middag te worden met Wouter Hart als hoofdspreker. Meer lezen en aanmelden kan hier. Er is beperkt plaats beschikbaar, dus wacht niet te lang.
We zitten in een fantastische periode waarin we flink groeien en we kunnen extra handjes gebruiken. Dat gaf ons het idee voor dit blog. Want, al filosoferend over ons eigen team, realiseren we ons dat werken met een geavanceerd registratiesysteem als Hello’s onze klanten uren oplevert. Kort gezegd: je krijgt meer gedaan in dezelfde tijd.
Voor degenen die Hello’s nog niet kennen: wij hebben een registratie- en rapportagesysteem ontwikkeld voor organisaties in het sociaal en publiek domein. Een systeem dat uniek is in Nederland, omdat we gebruiksvriendelijkheid op een bijzondere manier combineren met alle functionaliteiten die er voor jouw organisatie toe doen. Onze visie: wij maken registratie makkelijker, beter, leuker én speciaal voor jou!
Een van onze uitgangspunten is dat het in het sociaal domein van cruciaal belang is efficiënt met personeelsmiddelen om te gaan terwijl de kwaliteit van dienstverlening aan cliënten gehandhaafd blijft. Kosten besparen en tegelijkertijd de operationele processen optimaliseren. Hoe werkt dat dan?
Allereerst helpt een geavanceerd registratiesysteem bij het verminderen van administratieve taken. Medewerkers registreren en beheren efficiënt de gegevens van cliënten en dit betekent minder tijd voor het handmatig invullen van formulieren, het bijhouden van papieren dossiers en het verwerken van administratieve taken.
Ten tweede een beter inzicht in de werklast en capaciteitsplanning. Het systeem levert data over de caseload van medewerkers, maar ook van teams. Op basis van deze gegevens kunnen er weloverwogen beslissingen genomen worden over o.a. de verdeling van de werklast. Dit optimaliseert uiteraard de personeelsplanning en werkt preventief om overbelasting te voorkomen.
Een derde aspect is een verbeterd rapportageproces. Het systeem genereert automatisch rapportages en presenteert de uitkomsten in een aantrekkelijk dashboard. Er is geen tijd nodig is om handmatige rapportages te maken. Bovendien bieden de rapportages inzicht in effectiviteit van de geboden diensten, waardoor er proactief gehandeld wordt bij knelpunten.
Tot slot kan een geavanceerd registratiesysteem bijdragen aan een verbeterde samenwerking en communicatie tussen verschillende teams binnen de organisatie. Het systeem deelt informatie in real-time waardoor de communicatielijnen verkort wordt en de reactietijd versneld. Dit bevordert een prettige samenwerking tussen teams, elimineert dubbel werk en voorkomt miscommunicatie.
Kortom, een goed registratiesysteem vermindert administratieve taken, optimaliseert de personeelsplanning, verbetert het rapportageproces en bevordert de samenwerking. Tenslotte willen we toch ook even aanstippen dat rapportage en registratie vaak als een saaie en tijdrovende klus wordt gezien. Daar hebben wij namelijk een hele verrassende draai aan weten te geven.
Ben je benieuwd wat een makkelijker, beter en leuker registratiesysteem voor jouw organisatie kan doen? Neem contact met ons op voor een bijzondere kennismakingsdemo of gewoon een goed gesprek.