Projectleider Customer Experience

Hello’s Online is een jonge organisatie die een innovatief softwarepakket heeft ontwikkeld, speciaal voor gemeenten, bibliotheken, ggz, zorg- en welzijnsorganisaties. Wij bieden een softwareoplossing die wordt gebruikt om de verschillende operationele processen en activiteiten binnen een organisatie te beheren en te integreren. Het stelt organisaties in staat om verschillende functies als klantregistratie, tevredenheidsmetingen, urenregistratie, samenwerking met derden, storytelling en managementinformatie, op één geïntegreerd platform te beheren.

Wij zijn er trots op dat wij met onze software, organisaties in staat stellen om betere beslissingen te nemen, zeker ook omdat onze klanten zich hard maken voor het geluk, zorg en welzijn van die mensen in de samenleving die dat hard nodig hebben.

Dankzij dit onderscheidende concept groeien wij snel en breiden wij ons team uit. Wij zijn op zoek naar een collega die als gids wil fungeren voor onze opdrachtgevers. Iemand die onze klanten intensief begeleidt en zelfstandig projecten uitvoert voor de uitrol van Hello’s Online.

 

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn een bedrijf dat het erg op prijs stelt als je een oprechte en vriendelijke aard hebt. We zijn niet op zoek naar meelopers maar naar een echte meedenker. Iemand die ons een eerlijke mening durft te geven vanuit een ondernemende mindset. We vinden het fijn als je open staat voor onze trainingen en gemakkelijk leert. Daarnaast heb je

- een goed gevoel voor zorg- en welzijnsorganisaties;
- affiniteit met informatiemanagement en je bent handig met applicaties als Office 365.
- een aantoonbaar MBO4plus/HBO werk- denkniveau

 

Waar bestaat je werkdag uit?

We weten dat geen enkele dag hetzelfde is en die variatie daar houden wij van. Maar om je een indruk te geven:
 

- samen met onze klanten, manage je de implementatie projecten van begin tot eind.
- in samenwerking met de klant verzamel je functionele en zakelijke vereisten en configureer je Hello’s Online volgens de wensen van de klant.
- je biedt je klanten advies en ondersteuning gedurende het hele project en zorgt voor een oplossingsgerichte en effectieve implementatie.
- support bieden bij de opstart en na live-gang.

  

Wat bieden wij?

Het is onze missie om alles makkelijker, beter en leuker te maken! En dat is wat je van ons kunt verwachten. We bieden je verrassende collega’s en vooral een functie die het verschil maakt. We  geven je volop ruimte voor eigen ideeën en we hebben oog voor je talenten. Omdat wij een relatief kleine organisatie zijn krijg je alle ruimte om je te ontwikkelen in een richting die bij je past.

- Salaris tussen de € 2250,00 - € 2850,00 op basis van fulltime dienstverband en afhankelijk van leeftijd en ervaring;
- Minimaal 25 vakantiedagen en een reiskosten- of OV-vergoeding;
- Goed bereikbaar met openbaar vervoer

Wij kunnen niet wachten om je te leren kennen. Heb je interesse stuur dan een korte mail met CV naar hello@hellos.nl. Of bel naar Monica via 023-2052452.

 

Contactformulier

Heb je een vraag, ben je benieuwd naar de mogelijkheden of wil je direct een afspraak inplannen? Laat dan hieronder een bericht achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!





Wil je direct meer informatie?

Neem dan contact met Helene op via 023-2052 452 of e-mail naar

hello@hellos.nl

Contact

Hello’s Online is een online flexibel, eigentijds registratiesysteem dat te gebruiken is voor individuele registraties, collectieve activiteiten, vrijwilligerswerk en managementinformatie. 

hello@hellos.nl 023 2052 452

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen rondom Hello's en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
 

Vraag hier onze brochure aan