Hello's nieuws en actualiteiten

Wij houden je op de hoogte van nieuws rond Hello's, maar geven je ook updates over nieuws uit onze branche. Lees hier over demo's, events, ons nieuws en inspirerende blogs.

Hello’s, gewoon omdat het makkelijk kan

Onze klanten leveren een grote bijdrage aan het geluk en welzijn van duizenden mensen in Nederland. Hello’s is er van overtuigd dat zij hun werk beter uitvoeren als ze kunnen rekenen op de ondersteuning van goede software. Voor degenen die Hello’s nog niet kennen: wij zijn een registratiesysteem voor organisaties in het Sociaal en Publiek Domein. Onze missie is registratie en rapportage makkelijker, beter én leuker maken!

Ook al weten we dat we een snel en gemakkelijk systeem hebben ontwikkeld, toch zijn we altijd even verrast als iemand anders ons daarop wijst. Kort geleden werden we gebeld door een klant die op zeer korte termijn een nieuw project op had moeten starten. Hij belde ons oprecht trots dat hem dat binnen 25 minuten was gelukt. Natuurlijk ben je er nog niet als je een project in onze software hebt ingevoerd. Maar de basis (Wat ga je registeren? Welke management informatie heb je nodig?) staat dan in elk geval.

Als gebruiker werk je aan de voorkant van een registratiesysteem. Dat is de plaats waar je gegevens invoert. Op het moment dat je een nieuw project opzet, zoals onze trotse klant, werk je aan de achterkant, aan de kant van de beheerder.

Voordat wij begonnen met ontwikkelen hebben we heel veel systemen onderzocht en wij ontdekten dat het zwakke punt vaak zit aan deze beheerderskant. De lay-out en het gebruikersgemak wordt aan de voorkant laagdrempelig gemaakt maar het beheren niet. Dat is zo ingewikkeld dat het alleen uitgevoerd kan worden door de leverancier. Dus voor elke aanpassing neem je noodgedwongen contact op met de ontwikkelaar die hier tijd voor nodig heeft en uiteraard een factuur stuurt.

Om de voordelen van een registratiesysteem optimaal te benutten besloten wij dat het belangrijk is dat onze klanten zelf deze aanpassingen kunnen doen. Het werkt sneller, efficiënter, flexibeler en, niet onbelangrijk, het is vriendelijk voor de maandelijkse factuur. Dat is de reden dat we niet alleen de voorkant maar ook de achterkant van het systeem gebruiksvriendelijk hebben gemaakt.

In onze beheerdersomgeving werken wij met een overzichtelijke structuur die wordt ondersteund door kleuren en iconen. Het werkt prettig omdat het er visueel aantrekkelijk uitziet, je kunt er niet in verdwalen en je mag fouten maken. Als je per ongeluk iets doet wat je niet zou moeten doen dan zorgt het systeem er voor dat er geen gevolgen zijn. Wij hebben hiermee een registratiesysteem ontwikkeld waar de gebruikers aan de knoppen kunnen draaien. Onze klanten hebben zelf de regie en dat is van grote waarde voor de organisatie en voor het team.

We durven wel te stellen dat we er erg trots zijn dat we daar bovenop, nog een extra mogelijkheid toe hebben weten te voegen: het dashboard. Het dashboard is de schakel tussen de beheerder en de gebruiker. Zodra een medewerker of vrijwilliger gegevens invoert aan de voorkant, wijzigt het dashboard automatisch. Alle partijen kunnen direct zien hoe de zaken er voor staan en dat maakt het beter én leuker. Daar houden we van bij Hello’s!

Om de eigen controle van een organisatie sluitend te krijgen leiden wij bij elke klant een eigen medewerker op. Deze admin is geen ICT-er maar wel volledig toegerust om collega’s support te geven als de parate kennis even hapert. En natuurlijk zijn wij van Hello’s zelf ook altijd stand-by maar de ervaring leert ons dat dat niet nodig is. Onze supportafdeling krijgt nauwelijks vragen. Welke software leverancier kan ons dat nazeggen?

Benieuwd wat een makkelijk en leuk registratiesysteem voor jouw organisatie kan doen? Neem contact met ons op voor een bijzondere kennismakingsdemo. En vraag ons gratis whitepaper aan, dan krijg je meteen een handige checklist waaraan een goed registratiesysteem moet voldoen.

 

 

Vraag hier onze brochure aan