Zo maakt Hello's het verschil

Elke dag gaan we naar ons werk om twee dingen te doen: Hello’s Online delen met de wereld en proberen de wereld een klein beetje te verbeteren en willen dit realiseren door mensen te helpen. Dat was zo toen we begonnen en dat is nog steeds zo. 

De naam van Hello’s is afgeleid van Hallo: elkaar gedag zeggen. Het  herinnert aan de sociale uiting om iemand zich welkom te laten voelen. Bij Hello’s willen we je ook thuis laten voelen. Sinds ons begin hebben we maar één doel: We willen voor jou het werk sneller, beter en vooral leuker maken.  

In de afgelopen jaren hebben wij zelf bij veel vrijwilligers-, welzijns- en mantelzorgorganisaties gewerkt en moesten we registreren, cliënten koppelen aan vrijwilligers en altijd je toegevoegde waarde inzichtelijk maken. We ervaarden het zelfs als blokkade: het systeem was traag en duur, we konden er niet de juiste informatie uit halen en we waren meer aan het registreren dan dat we met cliënten en vrijwilligers bezig waren. Elke keer hadden we de gedachte: “waarom kan het niet sneller, beter en vooral leuker”. 

De maat was vol en we trokken de stoute schoenen aan: met consulenten, vrijwilligers coördinatoren, vrijwilligers en managers brachten we in kaart wat we wilden…in Excel. Iedereen werd daar zo enthousiast van dat we op een gegeven moment realiseerden dat we dit ook zelf konden ontwikkelen. Zo is Hello’s Online ontstaan, met de hulp van mensen die op de werkvloer werken. 

En dat horen we ook elke keer terug: Het is gebruikersvriendelijk, ik kan er alles mee wat ik wil en er wordt tijd bespaard die we aan vrijwilligers, mantelzorgers en cliënten kunnen geven. Jullie hebben verstand van ons werk en zijn persoonlijk. Wauw! Wat een complimenten. 

Zorg en welzijn draait om mensen en wij willen dat medewerkers en vrijwilligers zo veel mogelijk tijd kunnen spenderen aan waar zij echt toegevoegde waarde hebben, namelijk bij medeburgers, cliënten, vrijwilligers, mantelzorgers en groepen. Elke dag werken we keihard om hen te verassen en daarmee de wereld om ons heen iets mooier te maken. 

Ons registratiesysteem is er voor organisaties in Zorg & Welzijn die te maken hebben met registratie, rapportage, matching, monitoring en/of vrijwilligerswerk. Ons doel is dat Hello’s Online het werk sneller en makkelijker maakt waardoor er meer tijd over blijft voor de mensen die jouw hulp hard kunnen gebruiken. 

We zijn volledig betrokken, we maken contact met onze partners en klanten, lachen met ze en geven ze gerichte aandacht. Natuurlijk begint het met de belofte van een perfect werkend registratiesysteem, maar ons werk gaat veel verder. Waar het echt om gaat, is menselijk contact. 

Het is ons altijd om kwaliteit gegaan en dat zal altijd zo blijven. We zoeken vol passie naar de beste oplossingen, we handelen uiterst zorgvuldig en we proberen de levens te verbeteren van de mensen achter de registraties: de medewerkers, vrijwilligers, mantelzorgers, cliënten. We voelen ons daar erg betrokken bij. Ons werk is nooit klaar.

 

Stuk voor stuk doet iedere medewerker van Hello’s vrijwilligerswerk. Om feeling te houden met het werkveld maar ook om het verschil te maken in het leven van anderen. En dat blijven we doen. 

Warme groet van Michel & Monica en team Hello’s

lees hier alle ervaringen Bekijk de ervaringen van onze opdrachtgevers
  • Hello’s is een laagdrempelige organisatie, doe maar gewoon, dat is het motto!
    Sintineke
    Management assistent
  • Hello's stimuleert het contact tussen mensen, medewerkers en buurtbewoners.
    Wouter
    Directeur & bestuurder
  • Verslaafd aan Hello's Online, matchen gaat met zoveel gemak
    Nicolet
    Sociaal werker
  • Nooit gedacht dat het inrichten en bijhouden van een vacaturebank zo vanzelf zou gaan
    Hannie
    Vrijwilligersmakelaar
  • Het is prettig dat Hello's ons werkveld kent, dat schakelt makkelijk
    Else
    Directeur
  • Wie had ooit gedacht dat ik registeren leuk zou vinden!
    Gerda
    Mantelzorgconsulent
  • Drie systemen in één; dat is toch ideaal
    Paula
    Vrijwilligercoördinator bibliotheek
  • Na lang zoeken een oplossing gevonden met deze vacaturebank voor maatschappelijke stages!
    Marieke
    MAS coördinator
  • Een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden
    Leroy
    Teammanager
  • Matchen was nog nooit zo leuk en makkelijk!
    Karin
    Sociaal werker
  • In één opslag de belangrijkste informatie zien die ik nodig heb!
    Friso
    Manager Welzijn

Contactformulier

Heb je een vraag, ben je benieuwd naar de mogelijkheden of wil je direct een afspraak inplannen? Laat dan hieronder een bericht achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!





Wil je direct meer informatie?

Neem dan contact met Helene op via 023-2052 452 of e-mail naar

hello@hellos.nl

Contact

Hello’s Online is een online flexibel, eigentijds registratiesysteem dat te gebruiken is voor individuele registraties, collectieve activiteiten, vrijwilligerswerk en managementinformatie. 

hello@hellos.nl 023 2052 452

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen rondom Hello's en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
 

Download hier de Whitepaper