Taalhuizen

We hebben een sterke affiniteit met taalhuizen, een klantgroep die wij een zeer warm hart toedragen.

Een taalhuis is een plaats waar mensen terecht kunnen voor het verbeteren van lees-, schrijf-, reken- en digitale vaardigheden. Vaak in samenwerking met bibliotheken, bieden ze verschillende activiteiten en programma's aan om volwassenen te helpen bij het ontwikkelen van hun taalvaardigheden en het vergroten van hun zelfvertrouwen. Doel is om laaggeletterdheid en taalachterstand in Nederland te verminderen, mensen te helpen actief deel te nemen aan de samenleving en hun kansen op de arbeidsmarkt te vergroten. Streven naar een inclusieve samenleving waarin iedereen gelijke kansen heeft, dat is een doelstelling waar wij ons volmondig achter scharen.

Taalhuizen bieden verschillende cursussen en workshops. Dit kan variëren van basiscursussen Nederlands tot geavanceerdere programma's gericht op specifieke vaardigheden, zoals sollicitatieschrijven of zakelijk taalgebruik. Er worden taalcoachprogramma’s en conversatiegroepen georganiseerd waarbij vrijwilligers helpen bij het oefenen van de taal, het verbeteren van de uitspraak en het vergroten van het zelfvertrouwen in het spreken. En deelnemers kunnen rekenen op een scala aan lesmateriaal.

Hello’s is een schaalbaar registratiesysteem. Of je nu kleine speler bent of een grote organisatie. Of je een beperkt budget hebt of je beschikt over een leuk investeringsbedrag, iedereen kan bij ons terecht. Een taalhuis is weliswaar doorgaans niet de grootste partij maar voor ons een kostbare klant.

Zoals bij al onze klanten ondersteunen wij taalhuizen bij het optimaal uitvoeren van het werk. Wij verbeteren administratieve taken, zoals het inschrijven van studenten, het plannen van lessen en het beheren van cursusmaterialen, wat de werklast van medewerkers vermindert.

We helpen heel praktisch met registratie en communicatietools die het gemak voor studenten vergroten, We brengen samenhang aan tussen de verschillende cursussen en eventuele meerdere locaties.

Data-analyse en rapportage zijn wat ons betreft topprioriteit en daar hebben we dan ook een aantal  zeer creatieve functies voor ontwikkeld. We genereren automatisch maatwerk statistieken en rapportages over inschrijvingen, betalingen, slagingspercentages en andere relevante informatie.

Voor een taalhuis is gegevensbeveiliging en privacy van studentengegevens erg belangrijk. Daarom voldoen we vanzelfsprekend aan alle relevante wet- en regelgeving: ISO27001, NEN7510 en EPV certificeringen.

We zijn trots op onze klanten. We kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk hun bijdrage is aan het geluk in onze samenleving. Voor een greep uit ons klantenbestand bibliotheken en taalhuizen neemt u gerust een kijkje op  https://www.hellos.nl/contact.html

Voor degenen die Hello’s nog niet kennen: wij zijn een registratiesysteem voor organisaties in het sociaal en publieke Domein. Onze missie is registratie en rapportage makkelijker, beter én leuker maken! Dat doen wij met veel toewijding, omdat onze klanten een grote bijdrage leveren aan het geluk en welzijn van duizenden mensen in Nederland.

Benieuwd wat een makkelijk en leuk registratiesysteem voor jouw organisatie kan doen? Neem contact met ons op voor een bijzondere kennismakingsdemo.

#registratiesysteem #taalhuizen #sociaaldomein

 

lees hier alle ervaringen Bekijk de ervaringen van onze opdrachtgevers
  • Drie systemen in één; dat is toch ideaal
    Paula
    Vrijwilligercoördinator bibliotheek
  • In één opslag de belangrijkste informatie zien die ik nodig heb!
    Friso
    Manager Welzijn
  • Het is prettig dat Hello's ons werkveld kent, dat schakelt makkelijk
    Else
    Directeur
  • Na lang zoeken een oplossing gevonden met deze vacaturebank voor maatschappelijke stages!
    Marieke
    MAS coördinator
  • Nooit gedacht dat het inrichten en bijhouden van een vacaturebank zo vanzelf zou gaan
    Hannie
    Vrijwilligersmakelaar
  • Wie had ooit gedacht dat ik registeren leuk zou vinden!
    Gerda
    Mantelzorgconsulent
  • Een registratiesysteem zoals het bedoeld is: ondersteunend aan de werkzaamheden
    Leroy
    Teammanager
  • Matchen was nog nooit zo leuk en makkelijk!
    Karin
    Sociaal werker
  • Hello’s is een laagdrempelige organisatie, doe maar gewoon, dat is het motto!
    Sintineke
    Management assistent
  • Hello's stimuleert het contact tussen mensen, medewerkers en buurtbewoners.
    Wouter
    Directeur & bestuurder
  • Verslaafd aan Hello's Online, matchen gaat met zoveel gemak
    Nicolet
    Sociaal werker

Contactformulier

Heb je een vraag, ben je benieuwd naar de mogelijkheden of wil je direct een afspraak inplannen? Laat dan hieronder een bericht achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!





Wil je direct meer informatie?

Neem dan contact met Helene op via 023-2052 452 of e-mail naar

hello@hellos.nl

Contact

Hello’s Online is een online flexibel, eigentijds registratiesysteem dat te gebruiken is voor individuele registraties, collectieve activiteiten, vrijwilligerswerk en managementinformatie. 

hello@hellos.nl 023 2052 452

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen rondom Hello's en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
 

Download hier de Whitepaper