Hello's nieuws en actualiteiten

Wij houden je op de hoogte van nieuws rond Hello's, maar geven je ook updates over nieuws uit onze branche. Lees hier over trainingen, events, ons nieuws en inspirerende blogs.

In het zonnetje: onze support-topper en multi-tasker Debbie Schreurs

Wij spreken deze keer voor de rubriek “In het Zonnetje” onze eigen Debbie Schreurs.

Hello’s Online zit in een flinke groeifase waardoor wij met grote regelmaat boeiende nieuwe mensen toevoegen aan ons team. Zo is vorig jaar Debbie Schreurs bij ons begonnen. Debbie ondersteunt ons in relatiebeheer, het bouwen van maatwerk software voor onze klanten en vooral als supporttopper voor onze klanten. Zij beschikt royaal over technische kennis van onze software en weet dat bijzonder helder te vertalen in het contact met onze klant.

We stelden haar 3 vragen.

Wat fijn dat je deel uit maakt van ons team. Hoe vind je het bij Hello’s?

Werken voor een snel groeiende organisatie als Hello’s is ontzettend leuk en uitdagend. Je speelt in op de ontwikkelingen en geen dag is hetzelfde. Wat ik zo mooi vind aan Hello’s is het team. Iedereen werkt met passie en vanuit het hart. Altijd mensen zo goed mogelijk proberen te ondersteunen en ook de klanten zijn allemaal zo warm en vriendelijk.

Waaruit bestaat jouw werkdag?

Ik heb jaren ervaring in project management en heb ook altijd een passie gehad voor customer service. Ik vind het super leuk om in contact te komen met klanten! Elke ochtend denk ik: “Ik ben benieuwd wie ik vandaag ga ontmoeten en wie ik vandaag mag helpen.”

Ik kan goed een helicopterview houden. Ik weet wat er intern speelt en wat onze klanten bezighoudt.  We hebben een hele brede klantenkring en mijn werk bestaat uit het beantwoorden van eenvoudige supportvragen tot het bouwen van complexe software. Ik merk dat ik juist door deze variatie in werkzaamheden veel plezier heb aan mijn werk.

Ik ben vorig jaar begonnen met het bellen van leads voor een paar uurtjes per week maar inmiddels ben ik de multitasker van Hello’s. Ik werk bij de helpdesk, helpen met het bouwen van NextGen, heb marketing werkzaamheden en doe aan projectmanagement.

Wat zou je willen zeggen tegen organisaties die overwegen om met ons samen te werken?

Sinds ik voor Hello’s werk ben ik erachter gekomen dat Hello’s niet alleen het registratiesysteem is, maar zoveel meer! De kennis en ervaring van onze medewerkers is enorm uitgebreid en daardoor communiceren wij gemakkelijk en graag met onze klanten. Wij denken mee, geven tips en staan altijd open voor een gesprek.

Wat zeggen collega’s over Debbie?

Michel: “Debbie is naast een positieve duizendpoot echt iemand die past bij het team. Ze heeft zelf een stichting opgericht om kinderen in moeilijke situaties te helpen. Daarnaast is het wonderbaarlijk hoe snel zij goed wegwijs is in NextGen en hoe zij verbeteringen initieert. Echt een parel en blij met haar!”

Benieuwd wat een makkelijk en leuk registratiesysteem voor jouw organisatie kan doen? Neem contact met ons op voor een bijzondere kennismakingsdemo. En vraag ons gratis whitepaper aan, dan krijg je meteen een handige checklist waaraan een goed registratiesysteem moet voldoen.

Contact

Hello’s Online is een online flexibel, eigentijds registratiesysteem dat te gebruiken is voor individuele registraties, collectieve activiteiten, vrijwilligerswerk en managementinformatie. 

hello@hellos.nl 023 2052 452

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen rondom Hello's en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
 

Vraag hier onze brochure aan