3 tips om tijd en geld te besparen in Welzijn

Alles wat we doen zetten we tegenover de tijd die we er voor hebben. Elke dag nemen we een uurtje de tijd voor een boek, pauze nemen in 20, een gemiddelde vergadering duurt er 30. De wekker gaat om zeven en de dag start om negen. Elk jaar vieren we onze geboortedag en… Ga zo maar door. Onze tijd is ons leven. En tijd is geld. Alleen als we naar een registratiesysteem zoeken dan lijkt die tijdsfocus vergeten te zijn. De top drie tips om tijdsbesparing mee te laten wegen in de keuze voor een registratiesysteem. 

Tip 1: kijk verder dan de initiële kosten maar wat levert op

Wat als je nou 50% sneller kan registeren, 70% verbetering realiseert in jouw processen, 35% meer cliënten en/of vrijwilligers kan helpen, 45% meer activiteiten kan organiseren en nieuwe collega’s in de helft van de tijd kan inwerken, met 1 druk op de knop jouw verantwoording beschikbaar hebben? 

Tip 2: Werk effectiever en efficiënter!

Verbeter je processen direct en laat jouw systeem op die processen ingericht worden. Als je blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg” aldus Albert Einstein Veel tijd gaat verloren omdat we denken dat het moet zoals het al ging. Jouw werk kan elke dag makkelijker, beter en leuker. Bij Hello’s begrijpen wij het werk wat jij doet en helpen verbeteringen met jou aan te brengen. Vervolgens laten we ons registratiesysteem aanpassen aan jouw werkwijze en niet andersom. Koppelingen met andere systemen kunnen we zo realiseren en overstappen is makkelijk. 

Tip 3: Blije medewerkers levert besparing op

Een factor van geluk is of medewerkers de juiste middelen tot hun beschikking hebben en de resultaten van hun werk direct kunnen inzien. 

“Wie had ooit gedacht dat ik registeren leuk zou vinden!”

Gerda van der Velde, medewerker Wijkracht

 

Hoe gaat Hello’s om met de 3 tips?

Wij komen zelf uit welzijn en weten hoe belangrijk het is om goed met het subsidie budget om te gaan. Wij zijn Lean gecertificeerd en hebben in ons DNA dat wij het makkelijker, beter en vooral leuker willen maken voor onze klanten. Door deze zienswijze zien we snel waar kansen op verbeteringen liggen. 

Kortom, met Hello’s:

  • Kan je sneller inwerken;
  • Kan je Leuker en beter registeren;
  • Kan je zelf aanpassingen maken in het systeem;
  • Kan je makkelijk koppelen met andere systemen;
  • Kan je met 1 druk op de knop alle verantwoording direct beschikbaar hebben;
  • Kan je medewerkers blij maken!

 Lees ook de blog over 8 meest voorkomende verspillingen in het welzijnswerk.

Contactformulier

Heb je een vraag, ben je benieuwd naar de mogelijkheden of wil je direct een afspraak inplannen? Laat dan hieronder een bericht achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!





Wil je direct meer informatie?

Neem dan contact met Helene op via 023-2052 452 of e-mail naar

hello@hellos.nl

Contact

Hello’s Online is een online flexibel, eigentijds registratiesysteem dat te gebruiken is voor individuele registraties, collectieve activiteiten, vrijwilligerswerk en managementinformatie. 

hello@hellos.nl 023 2052 452

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen rondom Hello's en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
 

Vraag hier onze brochure aan