Hello’s Online is een online registratie- en volgsysteem speciaal ontwikkeld voor gemeentes, bibliotheken, mantelzorg-, vrijwilligers- en welzijnsorganisaties die te maken hebben met registratie, rapportage, monitoring en/of matchen van vrijwilligers. Veel van onze klanten zijn actief in het sociaal domein en gebruiken Hello’s Online als registratiesysteem om deze taalvragers te koppelen aan een taalvrijwilliger. Het is een krachtige en gebruiksvriendelijke online applicatie waarin je kunt registreren en ook makkelijk je resultaten ziet. Hello’s Online is ontwikkeld met mensen uit het werkveld.

 

Functionaliteiten

Hello’s Online is opgebouwd uit verschillende functionaliteiten. Deze functies worden passend gemaakt voor jou en jouw organisatie. Door elke dag beter te willen worden en aan te sluiten bij de ontwikkelingen, blijven wij functionaliteiten toevoegen die jij kan gebruiken!

Uren registreren en financiële verantwoording

Hello’s Online beschikt over een oplossing om eenvoudig en snel uren te kunnen boeken voor medewerkers en vrijwilligers. Dit is een ‘outlook achtige’ agenda waar functionaliteiten aan zijn toegevoegd. De agenda bewaakt bijvoorbeeld het urencontract en het aantal uren dat een ondersteuner aan items in zijn of haar weekplan heeft staan. Deze items zijn ook direct de verantwoording van uren op de achtergrond. Dit scheelt dus dubbel werk. De boekingen kunnen direct gelinkt worden aan de contracten en de cliënten waar de medewerker aan is gekoppeld en geven inzicht in de productiviteit.

Lees meer

Ondersteunings- en ontwikkelingsplan opstellen

Hello’s Online maakt het eenvoudig om een ondersteuningsplan voor cliënten en mantelzorgers op te stellen. Voor vrijwilligers is er een ontwikkelplan. Waar ligt de behoefte qua ondersteuning en ontwikkeling? Welke wensen of behoeften zijn er en welke afspraken maken we over de geboden ondersteuning? Hierop kun je doelen maken en evalueren en  zijn er acties te koppelen die in de dashboards zichtbaar zijn.

Lees meer

Acties aanmaken en opvolgen

Met Hello’s Online leg je iedere dag vast in een overzichtelijk dossier dat toegankelijk is via het dashboard. De software is gemakkelijk aan te passen op unieke situaties. Je kunt op elk moment zien wat er van je wordt verwacht en welke acties opgevolgd moeten worden. Zo kan je afspraken plannen, afspraken wijzigen en archiveren.

Lees meer

Intakes vastleggen

Een eerste gesprek markeert de start van duurzaam contact. Je wil de relevante informatie het liefst meteen correct vastleggen. Over wie gaat het, wie is die persoon eigenlijk (achtergronden en bijzonderheden). Welke voorkeuren en activiteiten wil men? In het vervolg kun je acties afstemmen op deze informatie. Hello’s helpt om gestructureerd en uniform te werk te gaan en de juiste informatie op te nemen.

Lees meer

Matches maken

Wie past bij wie? Via onze Match module wordt alle informatie samengebracht. Hobby’s, voorkeuren, geografische wensen, gewenste activiteiten en beschikbaarheid. Hello’s Online doorzoekt automatisch de profielen van de personen die ondersteuning vragen van de beschikbare vrijwilligers. Zo zorgen we er samen voor dat cliënten aan de meest geschikte vrijwilligers worden gekoppeld. Dit heeft bewezen dat dit veel tijd scheelt voor medewerkers.

Lees meer

Logboek bijwerken

In het logboek kun je per activiteit, product of project, zelf bepalen wat je wilt registreren. Hiervan kun je vervolgens gemakkelijk een (log)rapportage maken en managementinfo is met één druk op de knop beschikbaar.

Lees meer

Tevredenheid meten

Is de cliënt wel tevreden? Dit is een belangrijke vraag om te stellen om te zorgen dat processen nog beter kunnen gaan. Kies zelf op welk moment een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd wordt. En zijn de medewerkers tevreden over de verschillende processen binnen de organisatie? Met de module ‘tevredenheid meten’ is dit allemaal gemakkelijk in kaart te brengen.

Lees meer

Netwerk bekijken

Hello’s Online brengt het (zorg)netwerk in kaart van cliënten, mantelzorgers en vrijwilligers: een volledig overzicht van contactpersonen bij verschillende organisaties en instellingen. Ook kan je aangeven of het een informeel of formeel contact is en of deze dichtbij de betreffende persoon staat. Op deze manier zorgen we ervoor dat cliënten en mantelzorgers snel en efficiënt geholpen kunnen worden.

Lees meer

Voortgang en resultaten monitoren

Welke ondersteuning heeft de meeste meerwaarde? Hoeveel ondersteuning is er wenselijk? Wat kan de cliënt zelf regelen? Met de wetenschappelijk bewezen voortgangsmonitor breng je informatie eenvoudig in kaart. Nuttig bij de intake, de voortgang en bij de afsluiting van het traject. Hiermee laat je zien wat jouw toegevoegde waarde is! Niet alleen voor cliënten, mantelzorgers of groepen, maar ook voor gemeenten of samenwerkende partijen.

Lees meer

Managementinfo en rapportages maken

Rapporteren is een belangrijk communicatiemiddel binnen organisaties. Werknemers rapporteren dagelijks. Het doel van rapporteren of verslaglegging is het ondersteunen van een goede dienstverlening. Wat moet er precies vastgelegd of geregistreerd worden? En wie mag dat? Met Hello’s Online sluiten wij aan bij de verschillende eisen van organisaties. We zorgen dat iedereen gemakkelijk en snel kan registreren. Zo maken we het proces simpel en efficiënt en heb jij altijd en overal veilig toegang tot belangrijke informatie.

Lees meer

Aansluitend aan onze software bieden wij u ook onderstaande aanvullende diensten

Hello’s Online

Hello’s Online is een online registratie- en volgsysteem speciaal ontwikkeld voor gemeentes, bibiliotheken, mantelzorg-, vrijwilligers- en welzijnsorganisaties die te maken hebben met registratie, rapportage, monitoring en/of matchen van vrijwilligers. Het is een krachtige en gebruiksvriendelijke online applicatie waarin je kunt registreren en ook makkelijk je resultaten ziet. Hello’s Online is ontwikkeld met en door mensen uit het werkveld.

Hello’s Support

Met behulp van de LEAN methodiek helpen wij onze klanten nu ook met het verbeteren van hun processen. Want als je dan toch aan het veranderen bent, is dat een uitgelezen moment om de bestaande processen eens goed onder de loep te nemen.

Hello’s Academy

Graag delen wij onze kennis en ervaring over uiteenlopende onderwerpen zoals dementie, lean en operationeel management bij welzijnsorganisaties. Deze kennis wordt aangeboden in trainingen die geheel op maat worden gemaakt voor jouw organisatie.

Hello’s Connect

Hello’s ontwikkelt ook websites voor het sociale domein. Kennisbanken, sociale kaarten of vacaturebanken. Met als doel dit proces makkelijker, sneller en beter te laten verlopen. Daarnaast is uitgebreide management informatie over de vacatures en matches makkelijk te vinden en te genereren.

Wil je meer informatie over onze diensten of heb je een andere vraag?
Stuur een mailtje naar hello@hellos.nl